Alla inlägg under augusti 2009

Av Ann Larsson - 29 augusti 2009 11:17

nej nej nej...inte ännu, tio dagar över tiden. Jag börjar bli less på att vänta. Man saknar ju den lille så himla mycket! KOM NÅGON GÅNG=) Förresten, vi har köpt en bänkdiskmaskin, super=)

Av Ann Larsson - 26 augusti 2009 09:27

Jag är i v. 41 i dag. Alltså en vecka över tiden. Jag bara väntar och hoppas att den lille ska komma någongång. Börjar bli lite tröttsamt att vänta. Men snart så, sätts i gång på en vecka om den lille inte kommit då.

Av Ann Larsson - 26 augusti 2009 09:26

Tänkte också lägga in en bild på vår nya tavla. Jag bara älskar den =)

Av Ann Larsson - 26 augusti 2009 09:24

Gud vad skönt! Vi har nämligen en alldelens ny tvättmaskin i lägenheten. Skönt att slippa gå flera trappor med en bebis och en liten grabb. Det är så himla praktiskt. När vi bara hade Jonte gick det bra att tvätta, men nu är det ju två. Jag var så nervös för hur det skulle gå. Men nu kan jag ta det lungt =P

Av Ann Larsson - 20 augusti 2009 10:24

I går var det en härlig dag med strålande sol. Då passade jag och Åsa på och ta barnen till lekparken. Lillsaga kom också med, hon ville leka i sanden. Men hon är dock bara 5 månader så det fick hon inte=P Grabbarna hade i alla fall superskoj! Efter lekparken bar det iväg till café UH för lunch. Jag åt en varm macka med skinka och mozzarella och Jonathan åt pannkaka med sylt och glass. Lämnade glassen, men det var inget problem för mamma som "offrade" sig och åt upp den=) Sedan somnade barnen och det bar iväg på affärer för mig och Åsa, måste ju passa på när barnen sover!

Av Ann Larsson - 18 augusti 2009 15:11

I dag var hela familjen och tittade på en tvättmaskin och vi beställde den =) Ska hämta den på torsdag eller fredag. Vad skönt det ska bli att slippa gå 5 trappor för att tvätta, slippa boka tvättid! Snart ska vi också hämta barnvagnen till våra barn.

Av Ann Larsson - 16 augusti 2009 21:35

Nu tänker jag på de få härliga dagarna på stranden som vi fick. Vi jobbade så mycket när det var fint väder, men ett par dagar lyckades vi snappa upp. Här kommer en bild på världens goaste lille grabb. Han är bara för gó!

Av Ann Larsson - 15 augusti 2009 22:57

I går fick min syster och hennes man Gagan en liten tös. Har dock inte talat med henne, så jag längtar tills jag får veta namn, vikt, längd, förlossningsberättelse etc. Saknar dig gumman!

Presentation


Välkommen till vårt lilla krypin...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards