Alla inlägg under februari 2010

Av Ann Larsson - 22 februari 2010 14:41

  Det har varit en fullspäckad helg med mycket bus och skoj! Var till min syster Marie och hennes son William i Umeå.


Träffade även Sara och hennes lilla dotter Alva. Jonathan hade jätteroligt med Alva och ville följa med henne hem :) Det ska bli oftare, det var jättetrevligt!



Leos lekland, gumman hade gåstolen :)



     

Jonathan åker i rutchkanan, det är jätterolig.



  Hemma hos William, här visar Jonathan upp en fårmugg och vill att jag ska fota.



  & William vill att jag ska fota hans komugg :)



 

Här visar han stolt upp Rorri!



   

Jonathan och Isabelle hos Marie och William.



  Här är alla busarna tillsammans :)



 Tillbaka till Leos lekland, här har Jonathan grävt ned sig och William tittar på.



Av Ann Larsson - 19 februari 2010 08:42


I går var det dags för bad. Hon tycker att det är väldigt roligt, plaskar på som bara den. Den är en fördel när man har badkar då blir det inge jobbigt att hålla i bruden ;) Hon badade ganska länge, skulle kunnat bada längre men jag tyckte att det fick räcka. Sedan räckte jag över henne till sin pappa Robert.


I dag åker Jag, Jonathan och Isabelle till Umeå för att hälsa på syster yster och kusin William. Ska även hälsa på Sara och gänget ;)



  Hon är så söt vår lille älskling*




 

  Var bara tvungen att ta med detta kort, vilken min =)

Av Ann Larsson - 14 februari 2010 09:44

I dag är det alla  hjärtans dag

Jag och Robert ska gå ut och äta och gå på bio.

Jonte och Isabelles farmor och farfar ska vara barnvakt.

Det kommer att bli så himla roligt. Det var så länge sedan.

Nu sitter Jonte och ser på scooby doo och Isabelle sitter i

gåstolen. Jonte dansar och Isabelle skrattar.


Hon är kittlig under armarna lilla tjejen! :) 

bvc

Av Ann Larsson - 3 februari 2010 12:24

5 månaderskoll, två sprutor :/

Det gick bara bra :)


Vikt: 8545 gram

Längd: 71 cm


Av Ann Larsson - 3 februari 2010 12:20

 


Den glada lilla bruden :) I dag har jag städat hela dagen, Isabelle har sovit en bra stund som tur var. Lättare att städa då :)

Av Ann Larsson - 2 februari 2010 10:15

      Här är världens sötaste barn som har varit på öppna förskolan. Jonathan tycker att det är väldigt roligt. De leker och pysslar!


Leker kiosk med en grabb som heter Joel.



Isabelle ligger och leker i babyringen.



Puss på lillasyster*



  Han har börjat spexa på varje bild man tar:)

Presentation


Välkommen till vårt lilla krypin...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards