Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Umeåhelg

Av Ann Larsson - 22 februari 2010 14:41

  Det har varit en fullspäckad helg med mycket bus och skoj! Var till min syster Marie och hennes son William i Umeå.


Träffade även Sara och hennes lilla dotter Alva. Jonathan hade jätteroligt med Alva och ville följa med henne hem :) Det ska bli oftare, det var jättetrevligt!



Leos lekland, gumman hade gåstolen :)



     

Jonathan åker i rutchkanan, det är jätterolig.



  Hemma hos William, här visar Jonathan upp en fårmugg och vill att jag ska fota.



  & William vill att jag ska fota hans komugg :)



 

Här visar han stolt upp Rorri!



   

Jonathan och Isabelle hos Marie och William.



  Här är alla busarna tillsammans :)



 Tillbaka till Leos lekland, här har Jonathan grävt ned sig och William tittar på.



 
 
Ingen bild

Malin

23 februari 2010 20:19

Du får hojjta till nästa gång ni kommer upp så får vi ta en fika:)
va stor jonathan ser ut att vara, hur lång är han?
kram

 
Madde

Madde

23 februari 2010 21:11

Så söta dom är alla tre :)

http://mrundgren.blogg.se

 
sassan

sassan

25 februari 2010 15:54

hej hej! nu har jag lagt ut bilder på köket, dock är dom fotade innan tapeter och fönster foder var på plats men jag har inte kommit mig för att fota några efter att vi blev helt klara.

Söt tösa! Och grabb för den delen också =)

http://sassan86.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann Larsson - 14 september 2018 22:45

Helt fantastiskt att hitta sin gamla blogg! Jag kom ihåg att jag hade en, men kom inte ihåg vad den hette. Men det var ju bara att googla fram😉 Helt galet att se gamla bilder😍 Det värmer i hjärtat! Nu tror jag inte att någon läser d...

Av Ann Larsson - 10 juni 2011 22:30

  Hej hej! Jag och barnen har varit i Kalix förra helgen. Det var roligt som vanligt. Jonathan och Isabelle tycker om att köra gräsklippare. Så duktiga de är          William, Isabelle och Jonathan trängs på gräsklipparen.      ...

Av Ann Larsson - 29 maj 2011 12:42

        Detta är från april, när det var dags för att kratta gården. Just det! Vi har ju hus nu     Här var vi till lekparken. Isabelle och Jonathan älskar att leka. Sandlådan och den lilla blå lekstugan är favoriterna. Det är också väldigt rolig...

Av Ann Larsson - 28 maj 2011 21:15

Jag skulle faktiskt lägga in bilder här men kameran hade slut batteri. Gör ett nytt försök i morgon. Om jag kommer i håg*   ...

Av Ann Larsson - 19 september 2010 15:32

      Saga och Isabelle leker glatt i Jonathan rum. Pappa Robert är med pappa Jonny, Theo och Jonathan på bio och ser på Shrek 3. Jätteroligt! Det är min och Åsas tur och gå på bio nästa gång, då är det toy story som är på duken :) Näe, nu ska ja...

Presentation


Välkommen till vårt lilla krypin...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards