Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

De små liven..

Av Ann Larsson - 20 oktober 2009 17:59

 Vad vore man utan dem?

Lite missnöjd är hon* Man kan väl inte bara lägga in bilder

där de myser och är glada? Men håll med om att hon är söt

i sina jeans? Vi måste dessvärre ha skötbädden i sängen

eftersom de vi hängde upp i badrummet rasade ned. Tur

att ingen lite tös tog skada, betongen var tydligen för tunn

och bräcklig. Det måste varit för att betongen är så gammal. 

I dag var Robert på arbetsintervju för ett jobb som personlig

assistent för en grabb, klart att han vill jobba som lärare.

Dock finns det inga sådana jobb nu. Men vi håller tummarna

till tusen att han ska få jobbet. Enhetschefen har inte ringt

ännu, men spännande och nervöst är det. Helt klart!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Här sitter den underbara grabben

och tittar på bilder som jag laddat upp på datorn. På tv:n är

det Thomas och vännerna, bland fovoriterna* De övriga är

Kalle, Cars, Mr Bean, Katten Gustav Flört

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 
 
Josse

Josse

21 oktober 2009 21:32

Hej! Åh vad bra att ni kommer "hem" till jul, jag längtar redan. Vi kan gå ut och gå, fika, göra middag, se film, surra,..ja.. vad kul det ska bli att träffa er och lilla Isabelle och Jonathan! :D

Sjalen är inte svår att knyta, man lär sig fort men det tar några knytningar för att få den bra och ännu kan jag få till dåliga knytningar. Men det är bara göra om. Fröken Frida älskar den iallafall och den är jätteskön både för mig och för henne. Tips tips ;) Det går ju att bära barnet på höften och på ryggen med sjalen också!

Hihi hoppas Isabelle går och lägger sig lite tidigare ikväll, Frida har varit lite bökig några kvällar nu men ikväll var hon jätteduktig och somnade själv i sin säng. Jag blir lika stolt över henne varje gång hon gör det för det händer inte så ofta ännu :)

Håller tummarna att Robert får jobbet! Jo och förresten så ser du jättefin, smal och fräsch ut på bilderna så ta det lugnt med vikten. De där kilona försvinner säkert fort! Man är ju såååå hungrig när man ammar, hjälp vad jag äter alltså..haha. KRAM KRAM KRAM!

http://annajosefin.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

22 oktober 2009 18:05

Jätte fina jeans. :-D Att datorn ska vara så kul, alva vill bara titta på bolimbompa på dator nu. Hopps det gick bra för R med jobbet!

Kram på er!!!

http://lillasara.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann Larsson - 14 september 2018 22:45

Helt fantastiskt att hitta sin gamla blogg! Jag kom ihåg att jag hade en, men kom inte ihåg vad den hette. Men det var ju bara att googla fram😉 Helt galet att se gamla bilder😍 Det värmer i hjärtat! Nu tror jag inte att någon läser d...

Av Ann Larsson - 10 juni 2011 22:30

  Hej hej! Jag och barnen har varit i Kalix förra helgen. Det var roligt som vanligt. Jonathan och Isabelle tycker om att köra gräsklippare. Så duktiga de är          William, Isabelle och Jonathan trängs på gräsklipparen.      ...

Av Ann Larsson - 29 maj 2011 12:42

        Detta är från april, när det var dags för att kratta gården. Just det! Vi har ju hus nu     Här var vi till lekparken. Isabelle och Jonathan älskar att leka. Sandlådan och den lilla blå lekstugan är favoriterna. Det är också väldigt rolig...

Av Ann Larsson - 28 maj 2011 21:15

Jag skulle faktiskt lägga in bilder här men kameran hade slut batteri. Gör ett nytt försök i morgon. Om jag kommer i håg*   ...

Av Ann Larsson - 19 september 2010 15:32

      Saga och Isabelle leker glatt i Jonathan rum. Pappa Robert är med pappa Jonny, Theo och Jonathan på bio och ser på Shrek 3. Jätteroligt! Det är min och Åsas tur och gå på bio nästa gång, då är det toy story som är på duken :) Näe, nu ska ja...

Presentation


Välkommen till vårt lilla krypin...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards