Av Ann Larsson - 5 september 2010 12:57

Isabelle 1 år den 30 augusti! :) Lillvännen är nu ett år! Vad tiden går fort. Vi hade ett litet kalas med Farmor, farfar, Jonny, Åsa, Theo och Saga. Det blev som vi tänkte och speciellt att lillan hade det jätteroligt. Hon fick pengar och kläder, vill inte ha leksaker då vi har massor från storebror. Men trots det fick hon en barnvagn som hon kan köra runt med dockan i :)

Vi har även varit på middag hos Jonny, Åsa, Saga och Theo. Vi var även Tomas, Sarah, Leia (lilltösen på högra bilden, de bor i Jönköping och vi ses tyvärr inte så ofta, men de kanske söker sig norrut? :), farmor, farfar och vår familj. Tretton personer :) Det var jätteroligt och barnen hade superskoj! Jag var dålig på att ta kort denna kväll. Vi åt älgfilé som farfar grillat perfekt, och två goa efterrätter! :)

Vi har även varit ut på holmen, farmor och farfars stuga. Det var trevligt, men det regnade hela tiden och gasen tog slut. Vi löste detta bra med eldspisen. Men detta var kul :) Jag kom på att jag hade med kameran på hemvägen ;)

Vi har varit i lekparken på stan flera gånger. Jonathan har varit med Theo hans kusin. De är jättebra vänner :) Så söta tillsammans.

Vi har även varit på stranden för kanske tre veckor sedan. Den sista varma dagen timeade vi in perfekt :) Det var roligt och Isabelle badade också, men jag lägger inte in dem här. Barnen ville inte åka hem! Men vi stannade länge och myste på :)

Av Ann Larsson - 17 augusti 2010 11:21

Var på lekparken med de små barnen i går. Men jag glömde ta kort där så det blev inomhus på lekstället. Men de busade på där en timme innan bussen gick hem. Jag kan gå, men ibland tar jag bussen för att Jonathan tycker att det är väldigt roligt att åka buss. Isabelle fick sig en ny mössa/keps hon kastade bort den gamla. Nu är Jonathan på förskolan och Isabelle sover, och jag passar på att blogga litegrand. Ska städa upp lite nu medan jag har tid :)

Av Ann Larsson - 17 augusti 2010 11:20

Världens världens sötaste lilla flicka

Av Ann Larsson - 8 augusti 2010 14:01

Mina fina små :)

Visst är jag lyckligt lottad*

De leker och busar! Bilderna är i från lekparken på stan, lekstället utanför Leklust och Isabelle i gungan är i Seltjärn. När vi var i Seltjärn åkte Jonathan och fiska med farfar och pappa, det tyckte han var superkul. Han fick de två största fiskarna, fiskekungen

Av Ann Larsson - 3 augusti 2010 10:16

Hon har lärt sig att gå för några dagar sedan. Duktig är hon gumman :)

Av Ann Larsson - 8 juli 2010 20:15

Så vi har varit till djurparken i Junsele. Det fanns mycket djur: Kameler, 2 vita lejon ungar, tigrar, björnar, vargar, åsnor, duvor, lama, jak, vildsvin, kängrur m.m Vi var där tillsammans med farmor Ann-Charlotte, det var superroligt! Jonathan uppskattade nog mest när han fick köra elbilarna och åka karuseller :)

Av Ann Larsson - 28 juni 2010 19:57

Kusin Theo har fått en studsmatta, ROLIGT!

Den finaste och gladaste tjej som finns

Av Ann Larsson - 28 juni 2010 19:49

Det är så oerhört svårt att få med alla på bild :)

Buspojkarna ;)

Här är kusin Saga som är världens bustjej!

Här står de på ett tåg i vinden!

Välkommen till vårt lilla krypin...